söndag 16 januari 2011

Finlandskryssning

I helgen har jag och David varit iväg på en kryssning till Helsingfors vilket var mycket roligt och mysigt. Behövde verkligen komma iväg och göra lite annat.
Tog med mig kameran för att fota och jag tog en del bilder. Har ju inte fotat så mycket de sista två veckorna för det har varit så mycket annat. Men här kommer i alla fall några bilder från helgen.

Trapetskonst på båten.

Blev bjuden på en fantastisk god middag. David har tagit fotot.

Kölvattnet

Soluppgång

Även om solen sken så var jag inte sugen på att stanna på soldäcket.

Fastfrusen båt i Helsingfors.

David vid hamnen i det kalla Helsingfors.

David hade roligt åt mig när jag hade på mig min luva som var alldeles för stor. Frös väldigt mycket så då kvittade det att man inte såg något.

Dansshow.

2 kommentarer:

  1. Roligt att se bilderna från er "lyxweekend". Blir lite avundsjuk, men det blir väl min/vår tur en annan gång ??? Els-Marie

    SvaraRadera
  2. Det var en rolig helg. Det får ni testa på nån gång.
    Annars får ni planera in nån weekendresa till sommaren. Ni brukar ju komma iväg på nåt.

    SvaraRadera